Strona firmowa na Facebooku
Zapewne wielu, zanim założyło stronę firmową na Facebooku zastanawiało się, po co im ona. Nie da się jednak ukryć, że obecnie jest to jedno z lepszych narzędzi reklamowych. Jakie zalety ma posiadanie funpage firmowego na FB? Biorąc jedynie podstawowe pod uwagę, śmiało można wymienić:
- dużo większy zasięg niż zwykła strona internetowa. Facebook codziennie odwiedza kilka milionów ludzi z całego świata;
- możliwość nawiązania kontaktów, również handlowych, z osobami z kraju i spoza jego granic;
- możliwość udostępniania wartościowych materiałów, które może zobaczyć wielu ludzi. Medium to jest często porównywane do zasięgu telewizji.
Powyższe to tylko najważniejsze zalety posiadania profilu firmowego na FB. Gdyby się tak zastanowić, pozytywy można byłoby wymieniać bez końca.
Nie da się ukryć, że firmy, które nie posiadają profilu na FB, często uważane są za takie, które w ogóle nie istnieją. Warto zatem wykorzystać to medium marketingowe do promocji.
Zanim jednak profil zostanie stworzony, należy zastanowić się nad tym, jak ma wyglądać i kto ma o prowadzić. Trzeba podkreślić, że tylko regularnie umieszczane treści, które będą dodatkowo promowane, są w stanie przynieść sukces. Jeśli zatem przedsiębiorca nie zna na tyle wspomnianego portalu społecznościowego lub nie czuje się na siłach, żeby samodzielnie prowadzić firmowy profil, powinien zastanowić się nad powierzeniem tego zadania profesjonalistom. E-kjstudio.pl to agencja, która Facebooka zna lepiej, niż jego właściciel. Zanim stworzy profil firmowy, bada dokładnie potrzeby rynku, dzięki czemu daje pewność, że zainteresowanie zarówno profilem, jak i działalnością firmy będzie sukcesywnie wzrastać.